Evenementgegevens

Evenement: Noabermuziek

Naam Noabermuziek Locatie Uitterhoevestraat 7 (gebouw Haaksbergse Harmonie)
Begindatum 08-12-2019 Einddatum 08-12-2019
Aanvang 14:00 Einde 17:30
Bijzonderheden Drie concertjes van een half uur. De planning volgt later
Omschrijving

Over NOABERMUZIEK:

Laat je verrassen door de muzikaliteit en gastvrijheid van Haaksbergen!

Zondagmiddag 8 december 2019 presenteert Haaksbergen wat het te bieden heeft aan opkomend en gearriveerd muzikaal talent tijdens Noabermuziek. Uniek aan dit festival is dat de optredens plaatsvinden in talloze huiskamers verspreid door het dorp. Tussen +/- 12:00 - 17:00 uur kun je luisteren naar optredens van lokale muzikanten; van klassiek en jazz tot singer-songwriter en elektronische beats. De optredens zijn vrij toegankelijk zodat iedereen onbeperkt kan genieten van de Haaksbergse muzikaliteit en gastvrijheid. Bekijk de programmakrant via deze link: volgt later.

Doel Noabermuziek:
Het festival wil bewoners stimuleren om de deur voor elkaar open te zetten en gezamenlijk, zonder financiële drempels, met cultuur bezig te zijn. Noabermuziek hoopt de leefbaarheid binnen de verschillende wijken te bevorderen en te laten zien hoe gastvrij het dorp en haar bewoners zijn. Muziek verbindt mensen en is bij uitstek een cultuurvorm die verder gaat dan rangen en standen, leeftijden, kleuren en smaken.

De organisatie:
Vorig jaar is dit festival gehouden onder de vlag van de landelijke organisatie:Stichting Muziek bij de Buren Arnhem. Deze stichting ondersteunt steden bij het opzetten van een eigen editie. Dit jaar is besloten de editie in Haaksbergen onder eigen naam: Noabermuziek te organiseren. Er is een lokaal projectteam dat de kar in deze trekt. De leden van dit projectteam hebben allemaal een goed bruikbaar netwerk en een flinke dosis enthousiasme om ook deze editie tot een succes te maken. Hiervoor wordt samenwerking gezocht met huiskamers in Haaksbergen, bands en acts uit de regio, muziekverenigingen, muziek- en welzijnsorganisaties en het bedrijfsleven.

Ogenblik a.u.b. ...