Fotoalbums

Foto's Play Inn zaterdag 4 november 2017

Met dank aan Nico Asbroek voor de mooie foto's.

Aantal foto's in album: 185.

Eindconcert lesjaar 2016/2017 op 24 juni in De Kappen

De foto's van het eindconcert 2017 - van voorrepetitie tot en met de diploma-uitreiking en het optreden van het grote gelegenheidsorkest o.l.v. Marja Pol.

Presentatie: Frits Pol

Met dank aan Nico Asbroek voor de prachtige foto's.

Aantal foto's in album: 165.

Juniorenconcert 19 maart 2017

Foto's van het Juniorenconcert (eerstejaars-leerlingen van Stichting Muziekonderwijs Haaksbergen) op zondag 19 maart 2017 in het gebouw van de Haaksbergse Harmonie.

Aantal foto's in album: 56.

Eindconcert lesjaar 2015/2016 op 25 juni in De Kappen

De foto's van het eindconcert 2016 - van voorrepetitie tot en met de diploma-uitreiking en het optreden van het grote gelegenheidsorkest o.l.v. Marja Pol.

Presentatie: Herman Beumers

Met dank aan Nico Asbroek voor de prachtige foto's.

Aantal foto's in album: 197.

Open dag 5 juni 2016

Een kleine impressie van de Open dag in het gebouw van de Haaksbergse Harmonie tijdens de Week van de Amateurkunst 2016.

Aantal foto's in album: 1.

Juniorenconcert 3 april 2016

Aantal foto's in album: 43.

Openbare D-examens op 22 juni 2015

Op maandag 22 juni deden Boraya Lohuis (klarinet) en Michelle Smit (dwarsfluit) hun openbare D-muziekexamen in het Harmoniegebouw aan de Uitterhoevestraat 7 te Haaksbergen. Onder toeziend oog van hun trotse ouders, familie en vrienden en de examencommissie bestaande uit Frits Pol, Noes Lenselink, Jaap Majoor en Hugo Masselink, brachten ze een afwisselend programma ten gehore. Zij werden op deze bijzondere avond begeleid door het A-orkest van de Haaksbergse Harmonie die werd geleid door dirigent Hugo Masselink.

Het D-examen is een examen op hoog niveau en wordt ook wel het voorportaal voor het conservatorium genoemd. Daardoor was het extra bijzonder dat er twee leden van de Haaksbergse Harmonie, die lessen via Stichting Muziekonderwijs Haaksbergen, tegelijk examen gingen doen. Boraya en Michelle kozen er voor gezamenlijk te beginnen en openden met een zelf geschreven duet: Allegro Duetto. Vervolgens bracht Boraya het ingewikkelde solostuk ‘Concertino van Carl Maria von Weber’ op haar klarinet. Daarna volgde Michelle op dwarsfluit met het virtuoze ‘Divertimento for Flute’ van Alfred Reed. Tot slot volgde nog een intiem Mexicaans duet ‘El burro Pequeno’ dat werd begeleid door Hugo Masselink en Wilfried Molenkamp op slagwerk.

Terwijl de examencommissie zich terugtrok om tot een beoordeling van het praktijkgedeelte te komen, speelde de Haaksbergse Harmonie diverse marsen onder de leiding van gelegenheidsdirigent en orkestlid Han Hilderink.

Na rijp beraad kwam Frits Pol, als woordvoerder van de examencommissie, de dames vertellen dat ze het heel goed hadden gedaan. Met een 8,5 voor Boraya en een 8 voor Michelle werd benadrukt dat het harde werken van de laatste maanden niet voor niets was geweest. Na een intensief theorie-examen in maart, een besloten praktijkexamen in april en het openbare deel konden de welverdiende diploma’s worden in ontvangst worden genomen. Een prachtig emotioneel moment, waaruit maar weer bleek dat het samen maken van muziek verbindt en ontzettend veel brengt. Het maakt dan niet uit of je solist, orkestlid of publiek bent. Iedereen in de zaal was geraakt door de prestatie die deze twee jonge vrouwen hebben neergezet. Een prachtig voorbeeld van hun passie! Terwijl ze in de bloemetjes werden gezet bedankten ze iedereen hartelijk en was het nog lang gezellig in het Harmoniegebouw.

Aantal foto's in album: 23.

Eindconcert lesjaar 2014/2015 op 20 juni in De Kappen

Dit is het fotoalbum van het Eindconcert van lesjaar 2014/2015, dat plaatsvond op zaterdagmiddag 20 juni in De Kappen.

Deze foto's zijn gemaakt door Nico Asbroek, waarvoor wij hem heel hartelijk bedanken.

Aantal foto's in album: 181.

Open Dag 7 juni 2015

Aantal foto's in album: 52.

Juniorenconcert 29 maart 2015

Aantal foto's in album: 47.

Toon Pagina: 1 - 2 - [Volgende »]

Ogenblik a.u.b. ...