Evenementgegevens

Evenement: Muziek bij de Buren

Naam Muziek bij de Buren
Locatie Uitterhoevestraat 7 (gebouw Haaksbergse Harmonie)
Begindatum 09-12-2018 Einddatum 09-12-2018
Aanvang 14:00 Einde 17:30
Bijzonderheden Drie concertjes van een half uur om 14.00, 15.30 en 17.00 uur
Meer info. Klik hier
Omschrijving

Over Muziek bij de Buren:

Laat je verrassen door de muzikaliteit en gastvrijheid van Haaksbergen!

Zondagmiddag 9 december 2018 presenteert Haaksbergen wat het te bieden heeft aan opkomend en gearriveerd muzikaal talent tijdens Muziek bij de Buren 2018. Uniek aan het festival is dat de optredens plaatsvinden in talloze huiskamers verspreid door het dorp. Tussen +/- 12:00 - 17:00 uur kun je luisteren naar optredens van lokale muzikanten; van klassiek en jazz tot singer-songwriter en elektronische beats. De optredens zijn vrij toegankelijk zodat iedereen onbeperkt kan genieten van de Haaksbergse muzikaliteit en gastvrijheid. Bekijk de programmakrant via deze link: https://muziekbijdeburen.nl/programmam/programma/Haaksbergen/wijk/stijl/blokkenschema/muziekbijdeburen.html?fbclid=IwAR0Yaqc9qNk2xVuU20yeWyRQrgQcxPoSTlZ0jhsSbYQg8xt5OpT-mtu2KnM

Doel Muziek bij de Buren:
Muziek bij de Buren is in 2013 gestart in Arnhem om lokale muzikanten een podium te bieden en bij te dragen aan hun ontwikkeling. Daarnaast wil het festival bewoners stimuleren om de deur voor elkaar open te zetten en gezamenlijk, zonder financiële drempels, met cultuur bezig te zijn. Stichting Muziek bij de Buren hoopt de leefbaarheid binnen de verschillende wijken te bevorderen en te laten zien hoe gastvrij het dorp en haar bewoners zijn. Muziek verbindt mensen en is bij uitstek een cultuurvorm die verder gaat dan rangen en standen, leeftijden, kleuren en smaken.

Muziek bij de Buren, een landelijke beweging:
Muziek bij de Buren is door de jaren heen flink gegroeid. Het festival wordt in 2018 georganiseerd in ruim 20 steden in Nederland. Allemaal op dezelfde middag: zondag 9 december! Bekijk de website voor de deelnemende steden.

De organisatie:
Muziek bij de Buren is een initiatief van Stichting Muziek bij de Buren Arnhem. Deze stichting ondersteunt steden bij het opzetten van een eigen editie. Elke editie wordt door een lokaal team georganiseerd samen met vele samenwerkingspartners zoals poppodia, muziek- en welzijnsorganisaties. De landelijke organisatie is in handen van Productiehuis026 in Arnhem.

Ogenblik a.u.b. ...