ZIN IN MUZIEKLES? MELD JE AAN OF VRAAG EEN GRATIS PROEFLES AAN!

-- Geen vermeldingen --

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stichting MOH is een initiatief van de drie Haaksbergse muziekverenigingen: Haaksbergse Harmonie, Crescendo Buurse en Muziek-Uniek. Op deze site vind je onder andere informatie over het aanbod van muziekonderwijs door de bij de stichting aangesloten docenten. Je kunt bij Stichting Muziekonderwijs Haaksbergen terecht voor muziekles op alle gangbare instrumenten.

Stichting MOH bemiddelt in individuele lessen, groepslessen, VIO, ensemblelessen en zanglessen. Ook bemiddelen wij tussen leerlingen en docenten voor band coaching en pianobegeleiding bij zang. Onder het kopje docenten vind je het aanbod van lessen per docent. Voor het volgen van muzieklessen via de stichting is het niet nodig lid te worden van één van de drie muziekverenigingen. Stichting MOH is geen traditionele muziekschool, maar heeft een coördinerende en faciliterende functie. Docenten en leerlingen worden door bemiddeling van Stichting MOH met elkaar in contact gebracht.

Doel

Stichting MOH is opgericht in 2012. Het doel van de stichting is: Het organiseren van muziekonderwijs, en wat daarmee verband houdt, in de gemeente Haaksbergen, door als intermediair op te treden tussen leerlingen en docenten. Gemeente Haaksbergen ondersteunt Stichting MOH met een jaarlijkse subsidie.

Leerlingen

Stichting MOH biedt muzieklessen aan voor alle inwoners van de gemeente Haaksbergen, jong en oud. Geïnteresseerden van buiten de gemeente vragen wij contact op te nemen zodat lesmogelijkheden kunnen worden besproken.

Docenten

De aangesloten docenten zijn allemaal vakbekwaam en afgestudeerd aan het conservatorium. Zij zijn niet in dienst van Stichting MOH, maar hebben hun eigen praktijk. Via de stichting, die tevens zorgt voor de facturatie en het innen van lesgelden, worden leerlingen en docenten met elkaar in contact gebracht.

Cursussen

Stichting MOH biedt een gevarieerd cursusaanbod. De basiscursus bestaat uit 38 individuele lessen van 20 minuten. Maar ook groepslessen en andere cursusvormen zijn mogelijk. Kijk voor het complete aanbod bij tarieven, docenten en instrumenten.

Aanmelden/Informatie/proefles

Wanneer je wilt starten met muziekles vul je het aanmeldformulier op de website volledig in. De docent zal dan contact met je opnemen voor het maken van de lesafspraken.

Vragen over muziekles kun je stellen via het contactformulier. De coördinator zal deze dan beantwoorden.

Wil je liever eerst een proefles? Vul dan het aanvraagformulier proefles in.

Leslokalen

De lessen vinden plaats in het verenigingsgebouw van de Haaksbergse Harmonie. Tevens bestaat de mogelijkheid om les te krijgen in De Trefkoel in Buurse.

Wil je  meer informatie over het lesaanbod of de werkwijze van Stichting MOH?

Vul dan het contact formulier in.

Volg ons ook op Facebook!

Ogenblik a.u.b. ...